خبرگزاری کار ایران

در کتابخانه عمومی شهبد مدنی آغاجاری؛

کانون ادبی اعضای روشندل و نابینا فعال شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۸۹

این کانون علاوه برگزاری جلسات قرآن و نهج البلاغه، روخوانی قرآن، شعرخوانی و…به نقد و بررسی کتاب‌های تازه رسیده نهاد نیز می‌پردازد.

ایلنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری از فعال شدن کانون ادبی بخش نابینایان کتابخانه عمومی شهید مدنی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نرگس موقرپور گفت: بخش نابینایان کتابخانه عمومی شهید مدنی شامل آموزش خط بریل و رایانه گویا با ۵۶ عضو روشندل است.

وی افزود: در حال حاضر آموزش هنرهای دستی و کانون ادبی نیز به فعالیت‌های این بخش افزوده شده است. کانون ادبی بخش نابینایان در دی ماه سال جاری با نام عترت فعالیت خود را شروع کرده است این کانون علاوه بر برگزاری جلسات قرآن و نهج البلاغه، روخوانی قرآن، شعرخوانی و…، نقد و بررسی کتاب‌های تازه رسیده نهاد را نیز در برنامه خود دارد که در پیشبرد اهداف نهضت مطالعه مفید گامی مؤثر است.

به گفته موقر‌پور، برگزاری کلاس‌های مختلف با کمک خود اعضاء محیطی را فراهم آورده که آن‌ها به راحتی و با علاقه وافر برنامه‌ها را دنبال می‌کنند، جلسات خود را تشکیل می‌دهند و دوره‌های آموزشی را به صورت مرتب و بانظم برگزار می‌کنند.

وی در ادامه افزود: حبیبه ملحانی کتابیار این بخش و عضو بخش نابینایان کتابخانه شهیدمدنی به تازگی کتابی را در زمینه کودکان با موضوع بهداشت منتشر نموده که این سومین اثر این نویسنده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز