خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های دهه فجر در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۱۱

۱۷ کمیته درستاد دهه فجر اهواز فعال هستند که در کنار نهادهای مردمی برنامه‌های متنوعی را برای دهه فجر امسال پیش‌بینی کرده‌اند.

ایلنا: همزمان با فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی بالغ بر ۸۰۰۰ برنامه برای اجرا در مرکز استان تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرماندار اهواز با ذکر این مطلب افزود: ۱۷ کمیته درستاد دهه فجر اهواز فعال هستند که در کنار نهادهای مردمی برنامه‌های متنوعی را برای دهه فجر امسال پیش بینی نموده‌اند.

فدعمی افزود: در نخستین روز دهه مبارک فجر که به نام امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده علاوه بر مراسم استقبال نمادین که در فرودگاه اهواز انجام می‌پذیرد، رژه نمادین موتور سواران از فرودگاه تا گلزار شهدا اجرا و مسئولین با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار نموده و با مقام شامخ ولایت تجدید بیعت می‌نمایند.

وی ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس اهواز از دیگر برنامه‌های سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن است و همچنین برگزاری جشن‌های دانش آموزی در مدارس شهری و روستایی، همایش یاوران معروف با موضوع انقلاب‌شناسی، همایش یاوران ولایت، نشست‌های تربیت سیاسی، محافل شعر انقلاب، سخنرانی راویان انقلاب در مدارس، برگزاری مسابقات مختلف، همایش بهداشت یاران مدارس، و مسابقه عکاسی تصویر بر‌تر از راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله سایر برنامه‌هایی است که در حوزه آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است.

فرماندار اهواز ادامه داد: برنامه‌های متنوعی شامل مسابقات فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی، جُنگ‌های شادی، مراسم‌های شب شعر و خاطره گویی، مسابقات مذهبی و محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اردوهای زیارتی راهیان نور و افتتاح پروژه‌های عمرانی نیز از سوی دستگاه‌های اجرایی مختلف برای این ایام تدارک دیده شده است.

فدعمی خاطر نشان کرد: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های والای آن بزرگواران، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا روز پنجشنبه ۱۷ بهمن که بنام انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نامگذاری شده در محل گلزار شهدا برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اهواز افزود: روز ۲۲ بهمن نیز به نام انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نامگذاری شده و در این روز همچون سال‌های گذشته راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن را با حضور مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان اهواز همگام با سایر نقاط میهن اسلامی خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز