خبرگزاری کار ایران

شب گذشته صورت گرفت؛

دیدار استانداران خوزستان و میسان عراق

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۴۸

این دیدار بمنظور ایجاد زمینه های همکاری های مختلف بین دو استان خوزستان و میسان عراق صورت گرفت.

ایلنا: استانداران استان‌های خوزستان و می‌سان عراق، شب گذشته در اهواز با یکدیگر دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، استاندار خوزستان در این دیدار گفت: حساسیت همکاری‌های متقابل برای ما به گونه‌ای بود که در ابتدای شروع فعالیت به عنوان استاندار، دفتر همکاری با عراق را ایجاد کردیم.
عبدالحسن مقتدایی با اشاره به اینکه هر دو استاندار تاکنون دو بار در استان‌های مربوطه خود استاندار بوده‌اند اظهار امیدواری کرد در دور دوم مسئولیت خود کارهای تکمیل نشده کامل شوند.
مقتدایی ابراز کرد: استنباط این است که تفکراتمان به هم خیلی نزدیک است و نظراتمان برای تسریع در کار‌ها و ایجاد تفاهم‌ها منطبق است.
استاندار خوزستان پیشنهاد داد موارد تفاهم نامه را بار دیگر مرور کنند و موارد جدیدی به آن اضافه شود.
در ادامه این دیدار، استاندار میسان خطاب به استاندار خوزستان گفت: ابتدا منصب جدید را تبریک عرض می‌کنم و از میزبانی شما سپاسگزارم.
علی دوایی لازم، اظهارکرد: فرصت پیش آمده بین دو استان همجوار فرصت خوبی است و تفاهم نامه‌ها هم باعثپیشرفت و حرکت‌های خوب خواهد شد.
وی ابراز داشت: در زمان رژیم صدام به استان میسان هیچ توجهی نشده است ولی پس از سرنگونی این رژیم، فرزندان استان می‌سان همت به خرج دادند و در آبادانی آن به موقعیت‌های خوبی رسیدند.، با اینحال ما باید از تجربیات گران بهای استان خوزستان استفاده کنیم.
استاندار میسان تصریح کرد: این دومین سفرمان به استان خوزستان است و با هیأت عالی آمده‌ایم و این نیت واقعی ما برای همکاری را نمایان می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در استان میسان پروژه‌های استراتژیک و خدماتی زیادی وجود دارد و این حضور ما یک دعوت رسمی از شرکت‌ها و پیمانکاران ایرانی برای سرمایه گذاری است.
علی دوایی لازم تاکید کرد: از طرف ما تسهیل فرآیند‌های حضور شرکتهای ایرانی در میسان عراق فراهم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز