خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان و مدیران ۱۱ استان در خوزستان برگزار شد؛

گردهمایی مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ۲ کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۱۱

از جمله موضوعات مهم این جلسه ایجاد بستر مناسب جهت توسعه مشارکت مردم، سازمان‌های مردم نهاد(NGO)، همیاران طبیعت و شبکه ملی جهت حمایت و حفاظت از عرصه‌های طبیعی است.

ایلنا: گردهمایی مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ۲ کشور به منظور هماهنگی، برنامه ریزی و تدوین اولویت کاری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با حضور جلالی رئیس سازمان و مدیران ۱۱ استان درخوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عزیز ارشم مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: هدف از این گردهمایی بررسی موضوعات مختلف از جمله: موضوعات جذب نیروی انسانی، اعتبارات، ترویج و فرهنگ منابع طبیعی و مسائل حفاظت و حمایت از عرصه‌های منابع طبیعی و همچنین بررسی دستورالعمل‌های مربوط به معادن است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان افزود: از دیگر موضوعات مهم این جلسه ایجاد بستر مناسب جهت توسعه مشارکت مردم، سازمانهای مردم نهاد(NGO)، همیاران طبیعت و شبکه ملی جهت حمایت و حفاظت از عرصه‌های طبیعی است.

عزیز ارشم همچنین گفت: از دیگر موارد مهم مطرح شده در این گردهمایی ایجاد منابع جدید و هدایت اعتبارات بخش منابع طبیعی به منظور ایجاد حمایت صندوق توسعه منابع طبیعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز