خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اهواز:

عدم حضور اعضای شورای شهر در جلسات، پیگیری قانونی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۳۸۰

عدم حضور پنج عضو شورای شهر اهواز در جلسه فوق العاده امروز که قرار بود با دستور کار برکناری شهردار برگزار شود، باعث عدم برگزاری جلسه شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، با توجه به عدم حضور ۵ عضو شورای اسلامی شهر اهواز در جلسه برکناری شهردار این کلان شهر، رئیس شورای شهر از پیگیری قانونی این موضوع خبر داد و گفت: در صورت غیبت اعضا در پنج جلسه، همکاران برای تعیین تکلیف به مراجع ذی‌ربط معرفی می‌شوند.

سید محمدعلی پورموسوی گفت: در خصوص نامه اظهار نظر وزیر کشور در مورد سکونت خانواده شهردار امینی در اهواز، بیان کرد: از سوی یکی از مدیران مرتبط با شهرداری، یک گردش کار مبنی بر اینکه خانواده آقای شهردار در اهواز سکونت ندارند، تهیه شد و در پاسخ به آن، وزیر کشور در نامه‌ای عنوان کرد که این موضوع اشکالی ندارد. با این حال، به نظر ما این موضوع باید از نظر قانونی مورد بحث قرار بگیرد؛ البته تنها بحث در مورد سکونت وی نیست.

وی در خصوص گزینه‌های بعدی تصدی پست شهرداری کلان شهر اهواز، گفت: افرادی در نظر گرفته شده‌اند، ولی اجازه بدهید در زمان مقتضی اسامی آنان اعلام شود.

لازم به ذکر است که جلسه برکناری شهردار اهواز برای دومین بار متوالی است که به دلیل عدم حضور تعدادی از اعضای شورا، برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز