خبرگزاری کار ایران

در بازدید رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از غرفه شرکت آبفا خوزستان صورت گرفت؛

تقدیر از اقدامات زیست محیطی شرکت آبفای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۵۴

این نمایشگاه که با شعار اقتصاد سبز، کلید توسعه پایدار فعالیت خود را آغاز کرده تا ۲۷ بهمن ماه ادامه دارد.

ایلنا: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده است از غرفه آبفا خوزستان بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان در این مراسم معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ضمن بازدید از نمایشگاه محیط زیست از غرفه آبفا خوزستان نیز دیدن کرد و از نزدیک در جریان اقدامات شرکت آبفا خوزستان در حوزه حفاظت از محیط زیست قرار گرفت.
معاون رییس جمهوری در این بازدید، احداث۱۰ تصفیه خانه پیشرفته فاضلاب با استفاده از منابع فاینانس بین المللی، اجرای شبکه مدرن جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهری در ۱۶ شهر بزرگ استان از محل فروش اوراق مشارکت‌های مردمی و حذف ورود فاضلاب خام به رودخانه‌ها و منابع آبهای سطحی را اقدامی ارزشمند خواند و از اقدامات زیست محیطی شرکت آبفا خوزستان تقدیر نمود.
گفتنی است این نمایشگاه که با شعار اقتصاد سبز، کلید توسعه پایدار فعالیت خود را آغاز کرده تا ۲۷ بهمن ماه ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز