خبرگزاری کار ایران

کاهش سفرهای برون استانی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۹۳۴

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از کاهش ۲۶ درصدی سفر‌های برون استانی در پایانه‌های مسافربری استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، فواد غزیعلی گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا اول فروردین امسال، ۸۲ هزار و ۵۶۵ مسافر با انجام ۱۲ هزار و ۵۷ سفر از پایانه‌های مسافربری استان خوزستان جابجا شدند.

وی افزود: از این میزان۲۶ هزار و ۷۰۱ مسافر درون استانی و ۵۵ هزار و ۸۶۴ مسافر نیز برون استانی بودند.

غزیعلی ادامه داد: در نخستین روز سال ۱۴۰۳ تعداد ۲ هزار و ۹۵۸ مسافر درون استانی و ۸ هزار و ۹۳۴ مسافر برون استانی از پایانه‌های مسافربری استان جابجا شدند که به ترتیب با کاهش ۳۱ و ۲۶ درصدی همراه بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان علت کاهشی بودند سفر و مسافر در پایانه‌های مسافربری استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون را تقارن آن با ماه مبارک رمضان عنوان و اضافه کرد: همه تدابیر لازم برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه‌های مسافربری انجام شده است.

وی با اشاره به برپایی میز خدمت در پایانه‌های مسافربری استان بیان کرد: مسافران نوروزی می‌توانند با مراجعه به کارشناسان حاضر در محل میز خدمت، هرگونه مشکل و شکایت از نحوه ارائه خدمات را منتقل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز