خبرگزاری کار ایران

توضیح برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص قطعی برق ایذه و چند شهر دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۷۸۸

شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص خاموشی‌های مناطقی ازشهرهای ایذه، لالی، مسجد سلیمان و اندیکا در روز دوشنبه ۶فروردین، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، پس از انتشار خبری تحت عنوان «قطع برق مناطقی از ایذه»، روابط عمومی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از بردباری و شکیبایی مردم، از پایداری شبکه برق در شهرستان‌های ایذه، لالی، مسجد‌سلیمان و اندیکا خبر دادند.

بر اساس این اطلاعیه، به علت شرایط جوی سنگین (بارش شدید باران و وزش باد و طوفان با سرعت حدود ۱۰۰کیلومتر در ساعت ) شبکه برق فوق توزیع و توزیع این مناطق دچار آسیب دیدگی شده و خاموشی‌های ناخواسته‌ای رخ داد که با تلاش نیروهای عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آسیب‌های وارده برطرف و شبکه به حالت عادی برگشت.

در این اطلاعیه همچنین آمده که به علت شرایط جوی و آسیب وارده به تجهیزات، نیروهای عملیاتی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق خوزستان که از قبل در آمادگی کامل بودند از بامداد روز دوشنبه ۶ بهمن تا ساعت ۱۵ با تلاش بدون وقفه، آسیب‌های وارد شده را به شبکه برطرف و برق این مناطق را به پایداری کامل رساندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز