خبرگزاری کار ایران

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۶۲۲

رئیس پلیس راهور شهرستان اهواز گفت: در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برگزاری رژه خودرویی نیرو‌های مسلح در بلوار شهید محمودوند درروز ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش محدودیت‌هایی ترافیکی اعمال خواهد شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سرهنگ سعید حسنوند افزود: این محدودیت‌های ترافیکی شامل میدان پلیس به سمت میدان انقلاب مسیر شمال به جنوب و برعکس، بلوار شهید محمودوند نبش بلوار قدس مسیر جنوب به شمال، بلوار شهید محمودوند نبش کوی سلیم آباد، بلوار قدس مسیر شرق به غرب نبش بلوار شهید کیهانی، بلوار قدس دوربرگردان‌های قبل و بعد از دادسرای نظامی، بلوار امام رضا (ع) غربی دوربرگردان نرسیده به بلوار محمودوند، میدان انقلاب به سمت بلوار قدس جلوگیری از ورود خودرو‌های سنگین، حدفاصل بلوار قدس به میدان پلیس مسیر جنوب به شمال بعد از کوی شهید بهشتی و شهید میثمی و بلوار شهید کیهانی از بلوار امام رضا ع تا بلوار قدس مسیر شمال به جنوب اعمال می‌شود. 

وی ادامه داد: رانندگان و شهروندان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین شامل کمربندی غرب از پلیس راه اهواز اندیمشک به سمت عین ۲ و میدان انقلاب و برعکس، میدان انقلاب به سمت بلوار قدس مسیر جنوب به شرق، بلوار شهید کیهانی مسیر جنوب به شمال، بلوار مدرس غربی مسیر شرق به غرب و برعکس و بلوار انقلاب مسیر شرق به غرب و برعکس استفاده کنند. 

رئیس پلیس راهور اهواز بیان کرد: رانندگان و شهروندان با رعایت قوانین و مقررات و توصیه‌های صادره، پلیس را در ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش سوانح ترافیکی یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز