خبرگزاری کار ایران

با نزدیک شدن به سفرهای نوروزی اعلام شد:

آمادگی همه ارگان‌ها برای خدمت‌رسانی در جاده‌های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۰۰۰

حدود چهار هزار کیلومتر از راه های استان که عمدتا در مسیر ورودی و خروجی شهرها خط کشی شده است.

ایلنا: مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از آشکار سازی نقاط حادثه خیر در جاده های استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نصراله دهقانی در حاشیه مانور ارتقا ایمنی راه‌ها در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با آرام‌سازی و استقرار اکیپ‌های پلیس راه و راهداری این نقاط ایمن خواهند شد.
وی اظهار کرد: برگزاری این مانور اعلام آمادگی همه ارگان های مربوطه برای خدمت رسانی در جاده های استان به شهروندان خوزستانی و مهمانان نوروزی است.
وی افزود: ارگان‌هایی مانند اورژانس، امداد خودروها و کشنده‌ها که در فراهم ساختن سفر ایمن برای مسافران نقش مهمی را ایفا می کنند در این مانور شرکت دارند.
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: حدود چهار هزار کیلومتر از راه های استان که عمدتا در مسیر ورودی و خروجی شهرها هستند خط‌کشی شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه با نصب علائم و چراغ‌های چشمک زن، تابلو و استقرار نیروهای راهداری نقاط حادثه خیر جاده ها را آشکار سازی کرده‌ایم، عنوان کرد: امیدوار هستیم که این مانور در تمامی روزهای سال تداوم داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز