خبرگزاری کار ایران

در صورت دریافت خوراک مورد نیاز در سال ۹۳؛

تولید پتروشیمی بندر امام به مرز ۵.۵ میلیون تن می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۴۱

برای سال آینده برنامه تولید این مجتمع پتروشیمی ٥ میلیون و هفتصد و پنجاه هزارتن است و امیدوار است با دریافت خوراک به رقم ٥, ٥ میلیون تن برسد.

ایلنا: مدیرعامل مجتمع پتروشیمی اظهار کرد: این مجتمع پتروشیمی با توجه به چالش‌های موجود موفق شد تا آخرین روزهای سال ١٣٩٢ به تولید ۴، ٩ میلیون تن دست یابد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، رضا امیری افزود: متاسفانه برخی مشکلات مانع دستیابی کامل به ظرفیت تولید برنامه ریزی شده بوده به طوری که امسال حدود ۵٠٠ هزار تن از برنامه تولید محقق نشده است.

وی ادامه داد: در سال ١٣٨۶ به علت دریافت مناسب خوراک تولید پتروشیمی بندر امام به بیش از ۵ میلیون و ششصد هزار تن رسید و در سال‌های گذشته تولید به طور متوسط ۵ میلیون و چهارصد هزار تن بوده است.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام افزود: برای سال آینده برنامه تولید این مجتمع پتروشیمی ۵ میلیون و هفتصد و پنجاه هزارتن است و امیدواریم با دریافت خوراک به رقم ۵،۵ میلیون تن برسیم.

پتروشیمی بندرامام دارای پنج شرکت تابعه به نام‌های آب نیرو، بسپاران، فرآورش، خوارزمی و کیمیا است و این مجتمع به عنوان بزرگ‌ترین واحد پتروشیمی در کشور، سالانه بیش از ٣٠ نوع فرآورده و افزون بر هفت میلیون تن انواع محصولات و فرآورده‌های پتروشیمی تولید می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز