خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد:

۳۰۰۰ ساعت خدمات کتابخانه‌های عمومی در تعطیلات نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۸۳

کتابخانه‌های عمومی استان در ایام تعطیلات نوروز از اول تا چهارم فروردین ماه باز و آماده خدمت رسانی به مردم استان بوده اند.

ایلنا: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از ارائه ۳۰۰۰ ساعت خدمات کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلات نوروز در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، لفته منصوری گفت: کتابخانه مرکزی استان و تعداد ۱۷ کتابخانه عمومی در شهرستانهای دیگر در ایام تعطیلات نوروز از اول تا چهارم فروردین ماه باز و آماده خدمت رسانی به مردم استان بوده‌اند و این اقدام در پی درخواست اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی و در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه و همکاری با مسافران محترم نوروزی و راهنمایی آن‌ها صورت گرفته است.

منصوری افزود: همچنین در تعطیلات نوروز کتابخانه‌های عمومی بالغ بر ۳۰۰۰ ساعت باز بوده و در اختیار مراجعین بوده‌اند و در تعطیلات نوروز بالغ بر ۳۰۰ نفر به عضویت کتابخانه‌های عمومی استان درآمده‌اند.

وی در ادامه افزود: از دیگر اقدامات کتابخانه‌های عمومی ارائه مقالات نشریات فارسی به مراجعه کنندگان، ارائه خدمات اینترنت در کتابخانه‌های فوق الذکر، عضویت در کتابخانه‌های عمومی، برگزاری مسابقات فرهنگی مکتوب در کتابخانه‌های عمومی، ارائه خدمات بخش مرجع و پژوهش در کتابخانه‌های عمومی، برگزاری مسابقات آنلاین از طریق شبکه کتابخوانان حرفه‌ای(www. booki. ir)، ارائه خدمات امانت کتاب و… بوده است که این خدمات به عموم مردم مراجعه کننده ارائه شده است.

منصوری در پایان گفت: در سال جاری برنامه‌های خوبی برای کتابخانه‌های عمومی در نظر گرفته‌ایم که این برنامه‌ها به این مراکز ابلاغ خواهد شد و همچنین افتتاح کتابخانه‌های جدید نیز در برنامه‌های این اداره کل قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز