خبرگزاری کار ایران

به میزبانی پتروشیمی بندر امام برگزار شد /

نشست مشترک مدیران بازرگانی پتروشیمی مناطق ماهشهر، بندر امام و آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۷۹۲

پتروشیمی بندرامام دارای ظرفیتهای بالقوه ای است که نیاز است با تمرکز از این ظرفیتها بهتر استفاده کنیم.

چهارمین گردهمایی مدیران بازرگانی مجتمع های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر، بندر امام و پالایشگاه و پتروشیمی آبادان به میزبانی پتروشیمی بندر امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در ابتدای جلسه مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با تبریک سالروز ولادت حضرت علی(ع) به حاظران گفت: پتروشیمی بندرامام دارای ظرفیت های بالقوه ای است که نیاز است با تمرکز از این ظرفیت ها بهتر استفاده کنیم.

رضا امیری با اشاره به جایگاه و نقش مدیریت بازرگانی در شرکت های تولیدی، افزود: با توجه به شرایط موجود، نقش و جایگاه مدیریت بازرگانی در پتروشیمی بندرامام بسیار مهم است لذا در همین راستا انتظارات و مسئولیت های بیشتری را در بحثخرید، تدارکات، انبارداری، بازاریابی و فروش از این مدیریت داریم.

وی ارتباط میان مدیریت دارایی های فیزیکی و مدیریت بازرگانی را در این شرکت تنگاتنگ خواند و اظهار کرد: برنامه مدیریت دارایی های فیزیکی در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام برای استفاده بهینه از دارایی ها و ظرفیت های موجود این شرکت بیش از یک سال است که آغاز شده و چرخه این برنامه از خرید و بازرگانی شروع و با انبارداری و حفظ و نگهداری ادامه می یابد.

امیری ادامه داد: یکی از بخشهای اساسی که ارتباط نزدیکی با این مبحثدارد مدیریت بازرگانی است و همه زنجیره تولید در این شرکت در جهت بازاریابی و فروش محصولات به این مدیریت باز می گردد.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام نقش مدیریت بازرگانی را آسان سازی فعالیت های تولیدی دانست و اظهار امیدواری کرد این نشست ها و جلسات فنی بتواند کمک شایانی به بهبود شرایط موجود در صنعت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز