خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی سپاه هندیجان اعلام کرد:

تجدید بیعت بسیجیان هندیجان با آرمان‌های امام راحل «ره»

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۶۷

در بیست پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) کاروان زیارتی مردم و بسیجیان از شهرستان هندیجان اعزام و ضمن تجدید بعیت با امام راحل در برنامه های سالگرد ارتحال آن امام همام شرکت خواهند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان هندیجان گفت: مردم شهیدپرور هندیجان و بسیجیان دلاور بار دیگر در عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که با وداعی جانسوز برای ملت های آزاده ی جهان رقم خورد بار دیگر در ۱۴ خرداد غمگین و جانکاه همراه با ملت رشید ایران اسلامی در سالگرد ارتحال مردی از سلاله پاک حضرت زهرا(س) شرکت و وفاداری خود را با آرمان های امام عزیز و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و فرماندهی معظم کل قوا اعلام می دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، سرگرد پاسدار حسین خنافره در ادامه افزود: با استعانت از خداوند متعال در بیست پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) کاروان زیارتی مردم و بسیجیان از شهرستان هندیجان اعزام و ضمن تجدید بعیت با امام راحل در برنامه های سالگرد ارتحال آن امام همام شرکت خواهند کرد، همچنین این کاروان علاوه بر سفر زیارتی مرقد مطهر حضرت امام(ره) در مسیر خود به زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران مشرف خواهند شد.

وی تأکید کرد: از نکات قابل توجه این است که مردم ولایت مدار کشور عزیزمان همچنان پیوند ناگسستنی با امام راحل(ره) و آرمان های ایشان دارند و هر سال در این روزها جهت زیارت به صورت کار دسته جمعی و خودجوش کاروان هایی به مرقد مطهر اعزام می کنند.

علاوه بر اعزام این کاروان مراسم گرامیداشت یاد خاطره آن بزرگوار با حضور مردم حزب الله شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز