خبرگزاری کار ایران

به‌منظور تثبیت و رفع افت فشار آب منطقه؛

۲ حلقه چاه در باغملک وارد مدار بهره برداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۱۶

آب مورد نیاز شهرستان باغملک ۱۶۰ لیتر بر ثانیه است که از طریق ۵حلقه چاه تامین می شود.

سرپرست بهره برداری آبفا خوزستان گفت: ۲ حلقه چاه موجود در شهر باغملک که به علت مشکلات فنی از مدار خارج شده بودند پس از تعمیر مجددا وارد مدار بهره برداری شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد امجد افزود: طی هفته گذشته به علت آسیب دیدن پمپ های ۲ حلقه چاه به ظرفیت ۷۰ مترمکعب بر اثر نوسانات برقی از مدار خارج و برخی مناطق شهر باغملک با افت فشار مواجه گردیدند که با تلاش نیروهای اداره آبفا باغملک چاههای مذکور پس از رفع نقص مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفتند.
امجد تأمین پایدار آب شرب بهداشتی مردم را هدف اصلی این دستگاه خدمت رسان و دغدغه اصلی کارکنان شرکت آب وفاضلاب استان خواند وافزود: در ماه جاری نیز به‌منظور تقویت فشار و تامین آب بیش از ۱۰۰ خانوار، حدود ۸۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه در منطقه منجنیق سفلی انجام شد. همچنین در عملیاتی دیگر ۲ مورد شکستگی خط انتقال اصلی ۴۰۰ میلیمتر این شهرستان با تلاش نیروهای بهره برداری آبفا باغملک مرتفع و آبرسانی به شهروندان به حالت عادی بازگشت.
گفتنی است آب مورد نیاز شهرستان باغملک ۱۶۰ لیتر بر ثانیه است که از طریق ۵حلقه چاه تامین می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز