خبرگزاری کار ایران

فردا و با حضور معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

جلسه تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۳۱۷

همایون قنواتی سکاندار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، به جای لطف الله سپهر شد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی " همایون قنواتی " را به سمت " مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان " منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، در متن این حکم آمده است: نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت " مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان " منصوب می‌شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور استان خوزستان، در جهت رشد فضائل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

مراسم تودیع و معارفه نیز با حضور دکتر نوش آبادی، معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمدی مدیر کل هماهنگی امور استان ها، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، استاندار خوزستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای استان و جمع کثیری از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه روز یکشنبه ۱ تیر ماه ۹۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در محل کتابخانه مرکزی - تالار مهتاب برگزار خواهد شد.

همایون قنواتی دانش آموخته دانشگاه هنر تهران است و از سمت های قبلی ایشان می توان به معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاونت فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی اصفهان، ریاست شورای نظارت بر نمایش مرکز هنرهای نمایشی کشور، رئیس تئاتر امور استانهای کشور و ریاست موزه ی هنرهای معاصر اهواز اشاره کرد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام و المسلمین سید لطف الله سپهر از سال ۸۸ تا کنون مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را عهده دار بوده و بدون لحاظ کردن دیدگاه‌های جناحی، کارنامه نسبتا " موفقی در این عرصه داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز