خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

کلنگ ساخت دومین کتابخانه عمومی حمیدیه به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۸۲

این کتابخانه با زیربنایی حدود ۲۹۳ مترمربع دارای یک سالن مخزن، دو سالن مطالعه مجزا، کافی نت و بخش کودک می باشد.

همزمان با یادواره سرلشگر شهید علی هاشمی و شهدای گردان امام علی(ع) و شهدای تیپ ۸۵ موسی بن جعفر(ع) حمیدیه؛ با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان، فرماندار حمیدیه، مسئولان شهرستان حمیدیه، اصحاب رسانه و عموم مردم کلنگ ساخت کتابخانه عمومی شهدای دهکده به زمین زده شد.

به گزارش از خوزستان، در این مراسم مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: در دنیای امروز کتابخانه عمومی به منزله یک مرکز ارتباطی بسیار قوی برای اقشار مختلف جامعه از جمله کودکان، جوانان، نوجوانان، میانسالان و بزرگسالان می باشد، مکانی که در آن به روشهای مختلف می توانند نیازهای اطلاعاتی خود را برطرف نمایند و به منابع مختلف علمی به راحتی دسترسی یابند.

لفته منصوری گفت: در حال حاضر وجود کتابخانه در هر منطقه از استان وجهه خاص فرهنگی به آن منطقه خواهد داد و مکان و مامن بسیار خوبی برای اجتماعات علمی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در هر منطقه خواهد بود و یکی از بهترین و مهمترین وظایف کتابخانه های عمومی در هر منطقه نخبه پروری و کشف استعداد های آن منطقه و پرورش این استعدادها برای آینده شهرستان می باشد.

منصوری افزود: زمین و محل ساخت کتابخانه روستایی با مساحت ۷۰۰ مترمربع توسط بنیاد مسکن به نهاد کتابخانه‌های عمومی به منظور ساخت کتابخانه عمومی اهدا شد.

وی گفت: هم اکنون شهرستان حمیدیه دارای یک باب کتابخانه با زیربنای ۹۰۰ متر مربع با حدود ۷۰۰ نفر عضو فعال و تعداد ۱۱ هزار و ۸۰۰ نسخه کتاب به ارائه خدمات به مراجعان، دانشجویان، دانش‌آموزان و عموم مردم می‌پردازد که با ساخت این کتابخانه تعداد کتابخانه‌ها به دوباب خواهد رسید.

منصوری در پایان تاکید کرد: این کتابخانه با زیربنایی حدود ۲۹۳ مترمربع دارای یک سالن مخزن، دو سالن مطالعه مجزا، کافی نت و بخش کودک می باشد که با استفاده از اعتبارات تملک دارایی‌های اداره کل کتابخانه های عمومی استان و دو درصد نفت با اعتباری بالغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته خواهد شد که در تخصیص اولیه مبلغ یک میلیارد ریال تخصیص داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز