خبرگزاری کار ایران

همزمان با مبارک رمضان؛

نمایشگاه کتاب با موضوعیت قرآن در دزفول برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۶۱۴

در این نمایشگاه کتبی با موضوعات قرآنی، تفسیر و روانشناسی، علمی، عمومی، مذهبی و… به ویژه علوم قرآن و حدیثبا تخفیف ۳۰ درصد به علاقه مندان ارائه می گردد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول از راه اندازی نمایشگاه کتاب در این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فروزان مهرانپور گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت اداره کتابخانه های عمومی نمایشگاه کتاب با موضوعیت قرآن در کتابخانه عمومی بوعلی سینا واقع در شهر میانرود افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه ۱۰۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف موضوعات قرآنی، تفسیر و روانشناسی، علمی، عمومی، مذهبی و… به ویژه علوم قرآن و حدیثبا تخفیف ۳۰ درصد به علاقه مندان ارائه می گردد.

رئیس اداره کتابخانه عمومی دزفول گفت: این نمایشگاه با حضور مسئولین شهرستان، عموم مردم و حضور ویژه کودکان میانرودی آغاز به کار کرد و در این نمایشگاه کتب قرآن، دعا، کتب کودک و نوجوان و نرم افزارهای مرتبط با ۳۰ درصد تخفیف معرفی و برای فروش ارائه شد.

مهرانپور افزود: از ویژگیهای برجسته این نمایشگاه پخش کلیپهای تصویری سخنرانی مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و مطالعه در محل نمایشگاه بوده است که بسیار مورد توجه مراجعه کنندگان قرار گرفت.

وی همچنین با توجه به حضور عموم مردم شهرستان در این نمایشگاه گفت: با توجه به ایام با برکت ماه مبارک رمضان در این نمایشگاه یک غرفه به نام غرفه پاسخ به سوالات شرعی برقرار شده که به سوالات و شکیات عموم مردم پاسخ داده خواهد شد.

مهرانپور افزود: همچنین در حاشیه نمایشگاه، کارگاه آموزش نقاشی در طبقه همکف کتابخانه عمومی بوعلی سینا شهرستان دزفول با مربیگری خانم افراوی برگزار شد که هنرآموزان با استعداد میانرود توانسته بودند در سنین مختلف و حتی کودکان پیش از دبستان تابلوهای چهره ها و صحنه های زیبایی را طراحی کنند و علاوه برآموزش، آثار خود را در آن محل به نمایش گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز