خبرگزاری کار ایران

طرح لیبل‌گذاری لاشه‌های دام در کشتارگاه ایذه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۹۸۹

این طرح به انجام نظارت‌های بهداشتی دقیق و کنترل لاشه‌های تولیدی و ایجاد امکان ردیابی و برخورد با موارد تخلف احتمالی در واحدهای عرضه شهرستان، کمک به‌سزایی می‌کند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایذه از آغاز طرح لیبل‌گذاری لاشه‌های استحصالی در کشتارگاه دام این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیامک رضوان بیان کرد: لیبل‌هایی که بر روی لاشه دام‌های سنگین و دام های سبک الصاق می‌شود به عنوان شناسنامه لاشه دام بوده و دارای مشخصات، نام کشتارگاه، تاریخ تولید، تاریخ مصرف و شرایط نگهداری لاشه است.
وی اظهار داشت: این طرح به انجام نظارت‌های بهداشتی دقیق و کنترل لاشه‌های تولیدی و ایجاد امکان ردیابی و برخورد با موارد تخلف احتمالی در واحدهای عرضه شهرستان و جلو گیری از ورود لاشه های غیر بهداشتی کمک بسزایی می‌کند، همچنین مردم شهرستان با اطمینان بیشتری نسبت به گذشته می‌توانند با مراجعه به واحد‌های عرضه گوشت قرمز، گوشت بهداشتی مورد نیاز خود را فراهم کنند.
دکتر رضوان افزود: امیدواریم با اجرای این طرح، شاهد افزایش ارتقاء سطح سلامت جامعه باشیم.

وی در پایان از مردم خواست از خرید هرگونه گوشت فاقد لیبل و مهر بهداشتی دامپزشکی خودداری کنند و در صورت مشاهده، لاشه فاقد شرایط ذکر شده به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز