خبرگزاری کار ایران

فرماندار هندیجان:

فرهنگ مطالعه باید تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۴۳

مطالعه کتاب همان فرهنگ است که ما متاسفانه در آن نتوانستیم پیشرفت داشته باشیم.

فرماندار شهرستان هندیجان در اولین جلسه انجمن و کمیته نهضت مطالعه مفید در سال ۱۳۹۳ گفت: بحثو دغدغه ما کتاب خوانی و چگونگی فرهنگ سازی کتاب خوانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، جعفری نسب افزود: دغدغه هایی که مقام معظم رهبری در این چندسال دارند باید در بین مردم عملاً انجام شود اما متاسفانه مسئولان فقط دنبال شعار هستند و حتی مقام معظم رهبری می فرمایند: مطالعه در ایران به حد استانداردهای جهانی نرسیده است.
رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان افزود: مطالعه کتاب، همان فرهنگ است که ما متاسفانه در آن نتوانستیم پیشرفت داشته باشیم. مطالعه وقتی بیشتر باشد قطعا " فرهنگ، توسعه و پیشرفت می کند. باید اعضای انجمن کتابخانه های ما طرح و برنامه داشته باشند. طرحی که باید بتوان عملی کرد و فقط دنبال جلسه و تئوری نباشیم.
رئیس نهضت مطالعه مفید هندیجان تاکید کرد: ما باید بین تمام اقشار جامعه چه کارگر و صیاد و غیره، کتابخوانی و فرهنگ آن را توسعه بدهیم. کتابخانه هندیجان باید در فرصت های تابستان و اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان برای مطالعه مفید و تشویق آنها برنامه های منظم و خوبی داشته باشد.
فرماندار هندیجان بیان داشت: کتابخانه هیچ وقت از مردم و مسئولان جدا نیست هر کاری در شهرستان نیاز به فرهنگ سازی و مطالعه دارد. فرهنگ مطالعه باید تقویت شود و دغدغه های مقام معظم رهبری باید جامعه عمل پوشانده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز