خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای طرح حمایت از حقوق مصرف کننده صورت گرفت؛

بازرسی و توزین بیش از ۷۰۰ فرآورده در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۰۰

واحدهایی که با کم فروشی، قصد ضایع کردن حقوق مصرف کننده را داشته‌اند به مراجع قانونی از جمله سازمان حمایت از مصرف کننده و تعزیرات حکومتی جهت سیر سایر مراحل قانونی معرفی شده اند.

مدیرکل استاندارد خوزستان اعلام کرد: در راستای اجرای طرح حمایت از حقوق مصرف کننده، این اداره کل علاوه بر اقدام به بازرسی، نمونه برداری و توزین از محصولات واحدهای تولیدی موجود در استان خوزستان، اقدام به بازرسی و توزیع محصولاتی می‌کند که از خارج از استان به خوزستان وارد شده و توزیع می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا دهدشتی‌زاده گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، تعداد ۶۵۵ فرآورده از واحدهای تولیدی و صنفی در زمینه‌های مختلف از جمله غذایی، بهداشتی و شوینده مورد بازرسی و توزین قرار گرفته است.

وی افزود: تعداد ۷۱۷ فرآورده از واحدهای صنفی و تولیدی توسط کار‌شناسان این اداره کل مورد بازرسی و توزیع قرار گرفت که ۲ مورد دچار مشکل بوده و کم فروشی کرده بوده‌اند.

دهدشتی‌زاده گفت: واحدهایی که با کم فروشی، قصد ضایع کردن حقوق مصرف کننده را داشته‌اند به مراجع قانونی از جمله سازمان حمایت از مصرف کننده و تعزیرات حکومتی جهت سیر سایر مراحل قانونی معرفی شده‌اند.

مدیرکل استاندار خوزستان در انت‌ها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه کالای فاقد نشان استاندارد، کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد و یا عدم همخوانی وزن مندرج بر روی کالا و وزن کالا مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز