خبرگزاری کار ایران

نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر اهواز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۱۶

به‌منظور استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، این جلسات در آینده نیز برگزار می‌شود.

اولین نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رؤسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر اهواز در سالن اجتماعات فرمانداری اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ارزانی - فرماندار اهواز - در ابتدای این جلسه، هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات خدماتی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی برشمرد و خاطر نشان کرد: به‌منظور استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، این جلسات در آینده نیز برگزار می‌‌شود.

سپس روسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر اهواز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و رامی علاسوند مقدم - رئیس شورای شهر اهواز - در جمع بندی عنوان کرد: وضعیت خدمات عمومی، فرهنگی، اجتماعی، فاضلاب، حمل و نقل عمومی، فضای سبز، آلاینده‌ها و رسیدگی به نقاط محروم از جمله مباحثمطرح شده توسط رؤسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر اهواز جهت رسیدگی و پیگیری است.

سید شکرخدا موسوی - نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی - نیز در این جلسه ایجاد تعامل و همفکری در مجموعه نمایندگان مجلس، اعضای شورا، شهرداری و فرمانداری را در جهت پیشبرد اهداف شورا و شهرداری برای خدمت رسانی مطلوب به مردم از جمله اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با همفکری همه، گام‌های مؤثر و مفیدی در جهت رفع مشکلات مردم برداشته شود.

ناصر سودانی دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی نیز پیشنهاد داد: سه کمیته با حضور اعضای شورای شهر و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تشکیل شود.

وی هدف از تشکیل این کمیته‌ها را اجرایی کردن موارد مطرح شده در این نشست‌ها عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز