خبرگزاری کار ایران

مسئول انفورماتیک اداره کل خبر داد؛

مکانیزه شدن بالغ بر ۹۰ درصد کتابخانه‌های عمومی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۴۴۰

از نظر وجود تعداد رایانه در سطح کتابخانه‌های عمومی، استان خوزستان، پس از استان‌های تهران و اصفهان رتبه سوم را در کشور دارد.

مسئول انفورماتیک اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از مکانیزه شدن بالغ بر ۹۰ درصد کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید احسان با اعلام این نکته که ۷۵۰ رایانه در سطح کتابخانه‌های عمومی استان در حال استفاده است افزود: از نظر وجود تعداد رایانه در سطح کتابخانه‌های عمومی، استان خوزستان پس از استانهای تهران و اصفهان رتبه سوم را در کشور دارد.

وی با اشاره به کسب رتبه بر‌تر مسئول انفورماتیک اداره کل خوزستان در سطح کشور، این موفقیت را مرهون اجرای صحیح دستور‌العمل‌های ارسالی نهاد کشور در این حوزه دانست و گفت: در سه ماهه اول سال جاری با تزریق بیش از ۴۰ دستگاه رایانه بروز و منطبق با استانداردهای اعلامی نهاد کشور به کتابخانه‌های سطح استان از این هفته، کمبود خاصی در زمینه سخت افزاری و زیر ساختی نداشته و تمرکز را بر روی فعالیت‌هایی نظیر اجرای کامل تفاهم نامه مخابرات که به توسعه زیر ساختی شبکه اختصاصی کتابخانه‌ها و افزایش پهنای باند اینترنت در کتابخانه‌ها می‌پردازد و گسترش سامانه‌های نرم افزاری خواهیم گذاشت.

شاه‌رکنی در پایان افزود: شایان ذکر است تجهیز سخت افزاری کتابخانه‌های عمومی فوق از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال شامل رایانه، اسکنر، پرین‌تر، یو پی اس، تونر و… هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز