خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر حقوقی شرکت برق خوزستان خبر داد:

سه سال حبس برای سارق نبشی دکل و خطوط فشار قوی برق در شادگان

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۵۱۴

دادگاه جزایی شهرستان شادگان پس از طی مراحل قانونی این متهم را به اتهام سرقت وتخریب دکل برق به سه سال حبس محکوم کرد.

مدیر دفتر حقوقی شرکت برق خوزستان گفت: دستگیری سارق نبشی دکل و خطوط فشار قوی برق، با پیگیری دفتر حقوقی و همکاری مدیریت حراست و امور محرمانه و معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و نیز حمایت و پشتیبانی فرمانداری، دادستانی ونیروی انتظامی شهرستان شادگان، سارق نبشی دکل و خطوط فشار قوی برق شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای این استان، بهروز ارجمندی افزود: در تاریخ ۱۳۹۱/۱ / ۱۵ شخصی اقدام به سرقت نبشی دکل خطوط برق فشارقوی(۴۰۰کیلوولت) مسیر اهواز – آبادان کردده که بر اثر این اقدام یکی از دکل‌های این خط، دچار حادثه شده و سقوط می‌‌کند که متاسفانه این امر باعثخاموشی‌های گسترده در منطقه می‌‌شود.

وی گفت: باتوجه به اهمیت موضوع و آثار و تبعات ناشی از این حادثه، کار‌شناسان دفتر حقوقی و حراست این شرکت جلساتی را بافرماندار، دادستان و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شادگان برگزار کردند که نهایتاً منجر به شناسایی و دستگیری سارقی بنام ص – ج شد.
با اعتراف این متهم سابقه‌دار مبنی بر این سرقت، دادگاه جزایی شهرستان شادگان پس از طی مراحل قانونی وی را به اتهام سرقت و تخریب دکل برق به سه سال حبس محکوم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز