خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهواز گفت:

امسال پروژه جدیدی برای واحدهای آموزشی اهواز تعریف نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۲۴۲

در توزیع اعتبارات سال جاری، اولویت با پرداخت مطالبات و اتمام طرح‌ها و پروژه های نیمه تمام است.

فرماندار اهواز گفت: از محل اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای سال جاری، بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال جهت تعمیر و تجهیز مدارس و تکمیل پروژه‌های در حال انجام اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ارزانی بیرگانی با ذکر این خبر افزود: در توزیع اعتبارات سال جاری، اولویت با پرداخت مطالبات و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام است که دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد به بالا هستند.

وی افزود: با توجه به این موضوع، امسال پروژه جدیدی برای واحدهای آموزشی شهرستان تعریف نمی‌شود و ۵۰ میلیارد ریال به تکمیل پروژه‌های در حال انجام اختصاص می‌یابد.

ارزانی ادامه داد: همچنین ۳۵ میلیارد ریال صرف تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان اهواز خواهد شد تا نواقصی که در اولویت قرار دارند رفع شوند.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل تکمیل احداثدبستان، تعمیرات اساسی مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه، خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، احداثسالن چند منظوره و تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای است.

فرماندار اهواز خاطر نشان کرد: مجموع اعتبارات تملک دارایی شهرستان اهواز ۳۲۵ میلیارد ریال است که ۲۶ درصد آن به پروژه‌های فصل آموزش اختصاص یافته و این پروژه‌ها در کمیته برنامه ریزی شهرستان اهواز مصوب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز