خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان هندیجان:

اسرائیل رژیمی متوحش و خبیثاست

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۸۱

زندگی حضرت علی(ع)، زندگی با برکتی برای اسلام بود. اگر همه موجودات در آسمان‌ها و زمین جمع بشوند، نمی‌توانند ایمان مولا را بنویسند.

امام جمعه شهرستان هندیجان گفت: مردم و جوانان عزیز ما در این شب های پرخیر و برکت قدر، از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را ببرند و سرنوشت یکسال خود را بخوبی و نیکی رقم بزنند و تاریکی شب را برای راز و نیاز با معبود خود از دست ندهند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، حجت الاسلام و مسلمین علی شمیل پور افزود: زندگی حضرت علی(ع)، زندگی با برکتی برای اسلام بود. اگر همه موجودات در آسمانها و زمین جمع بشوند، نمی توانند ایمان مولا را بنویسند.
شمیل پور اظهار داشت: اسرائیل غاصب با موشک باران غزه چندین تن را شهید و ۲۰۰۰ نفر را زخمی کرد که ما تجاوز این رژیم وحشی و ایادی آنها را به سرزمین های اسلامی محکوم می کنیم.

وی افزود: وزیر امور خارجه آمریکا با تماس تلفنی با رئیس نامشروع صهیونسیتی از حملات اسرائیل به غزه حمایت می کند و سازمان ملل هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهد و فقط علیه ملت ایران تحریم های ظالمانه ای را اعمال می کنند و رفتار متوحش اسرائیل را تحریم یا حتی محکوم نمی کند.
شمیل پور با ابراز همدردی با مظلومان فلسطینی گفت: نخست وزیر رژیم صهیونستی دستور حمله زمینی به غزه را داد و گردان های مقاومت اعلام کردند غزه را گورستان رژیم صهیونستی خواهیم کرد.
امام جمعه شهرستان هندیجان بیان داشت: اسرائیلی های مزدور به آمبولانس ها و به مراکز درمانی، آبرسانی و تأسیسات عمومی حمله می کنند و من نمی دانم آنها می خواهند به کجا برسند، اسرائیل غاصب همان شمر و یزید زمان و دوران ما هستند که باید از صفحه روزگار محو شود.
شمیل پور ضمن ابراز خرسندی و تشکر از تلاش ها ی استاندار خوزستان و جعفری نسب فرماندار هندیجان ابراز داشت: بحمداله در طول این مدت شاهد تحولات خوبی در هندیجان بوده ایم.
وی عنوان کرد: باید در سال جاری که به شعار فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری مزین شده تلاش بیشتری در مسائل فرهنگی نماییم.
شمیل پور همچنین از همت و تلاش حضرت آیت اله موسوی جزایری و همراهی و تلاش های معنوی وی در بهبود بستر فرهنگی شهرستان هندیجان تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز