خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز اعلام کرد:

آغاز پروژه احداثپارک منابع طبیعی در کوی نفت اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۱۹

عملیات خاک برداری و خاک‌ریزی خاک نباتی به میزان ۲۱۰۰۰ متر مکعب به پایان رسیده است و اکنون در مرحله جدول کاری است.

عملیات احداثپارک منابع طبیعی در کوی نفت اهواز آغاز و درحال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز، با بیان این خبر گفت: مساحت این پارک در حدود ۱.۵ هکتار است که به دست نیروهای توانمند سازمان خدمات موتوری در حال احداثاست.
سجاد حیدری با اشاره به پیشرفت ۱۵ درصدی پروژه گفت: با دستور شهردار کلانشهر اهواز، در کمترین زمان ممکن ماشین آلات لازم برای انجام این پروژه فراهم شدند.
حیدری افزود: عملیات خاک‌برداری و خاک ریزی خاک نباتی به میزان ۲۱۰۰۰ متر مکعب به پایان رسیده است و اکنون در مرحله جدول کاری احداثاین پارک قرار داریم.
مدیر عامل سازمان خدمات موتوری همچنین به رو به اتمام بودن عملیات احداثپروژه ساحل سازی حد فاصل پارک ۴۲ هکتاری تا کوی سید خلف اشاره کرد و افزود: انشاالله این پروژه تا چند روز آینده به منطقه، تحویل داده خواهد شد.
وی ایجاد بستر مناسب برای فضای سبز شهری را ضروری خواند و گفت: توسعه فضای سبز، فاکتوری مهم در ارتقاء کیفیت محیط زیست شهری است و در فراهم آوردن رفاه برای شهروندان نقش بسزایی دارد.
حیدری افزود: با توجه به آغاز عملیات اجرایی این پروژه و سایر پروژه‌های در دست اقدام، انشاالله سال ۹۳ سالی متفاوت در توسعه فضای سبز برای شهروندان اهوازی خواهد بود.
وی در پایان از حمایت‌های خوب شهردار کلانشهر اهواز تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز