خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران:

ناوگان شرکت ملی حفاری به ۹۵ دستگاه افزایش می‌یابد

کد خبر : ۱۹۶۸۹۸

سهم افزایش ناوگان در سال جاری ۴ دکل جدید است که در دستور کار شرکت ملی حفاری ایران قرار دارد.

حیدر بهمنی صبح امروز(۲۸ مردادماه) در همایش تبیین سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های آینده شرکت ملی حفاری ایران که با حضور مدیران، مسئولان و کارکنان این شرکت برگزار شد بر توسعه ناوگان در خشکی و دریا تاکید کرد و گفت: برنامه داریم ناوگان حفاری را به بیش از ۹۵ دستگاه افزایش دهیم.

وی افزود: سهم افزایش ناوگان در سال جاری ۴ دکل جدید است که در دستور کار شرکت ملی حفاری ایران قرار دارد.

بهمنی ضمن تشریح راهبرد‌ها، اهداف، نقشه راه شرکت ملی حفاری و سهم آن در توسعه و شکوفایی صنعت نفت، گفت: بر اساس سند چشم انداز در افق ۱۴۰۴، ایران اسلامی باید به دومین تولید کننده نفت در منطقه تبدیل شود که برای تحقق این هدف بدون شک، بار اصلی بر دوش صنعت حفاری کشور و شرکت ملی حفاری ایران خواهد بود.


ارتقا مدیریت مهندسی در شرکت ملی حفاری ایران

بهمنی رویکرد شرکت ملی حفاری ایران را ارتقاء مدیریت مهندسی در تصمیم سازی و تصمیم گیری، تعریف فرآیند‌ها و اصلاح روش‌ها و بهره گیری از فناوری‌های نوین عنوان کرد و گفت: این شرکت می‌بایست طوری برنامه ریزی کند تا افزون بر تامین نیاز صنعت نفت کشور، در منطقه نیز حضور فعالی داشته باشد.

وی افزایش سرعت حفاری، راندمان کار، بهره وری، بهبود عملکرد، بازسازی، نوسازی و ارتقاء کیفی دستگاه‌های عملیاتی در راستای افزایش تولید را از برنامه‌های تدوین شده برشمرد و بر توجه به منابع انسانی به منظور پیگیری مشکلات کارکنان و ایجاد امکانات رفاهی برای خانواده‌های آن‌ها، تاکید کرد.

وی با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: تکیه بر توان داخلی، حفظ و توسعه فعالیت‌ها به منظور پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت، مدیریت جهادی، کار و تلاش مضاعف در راستای داشتن اقتصادی مقتدر از اهداف اقتصاد مقاومتی است.

بهمنی برنامه اصلی شرکت را پروژه محوری، حضور در پروژه‌های کلید در دست به ویژه میادین مشترک عنوان و بیان کرد: با همت و توانمندی مجموعه کارکنان و متخصصان صنعت حفاری، می‌توان بر مشکلات فائق آمد و با همدلی و همسویی به سوی توسعه و تعالی حرکت کرد.


توجه حفاری به پرورش و تربیت نیروی انسانی متخصص
وی یکی از وظایف اصلی شرکت ملی حفاری ایران را پرورش و تربیت نیروی متخصص مورد نیاز صنعت حفاری کشور برشمرد و اظهار کرد: اگر در چند سال گذشته در جذب و آموزش نیروی انسانی سرمایه گذاری نمی‌کردیم، امروز می‌بایست بسیاری از شرکت‌های خصوصی فعال در این حوزه از خارج متخصص مورد نیاز را وارد می‌کردند که این امر علاوه بر خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور، مشکلات نیز برای اشتغال جوانان ایجاد می‌کرد.

بهمنی افزود: توجه به زیرساخت‌ها و غنای فعالیت‌های آموزشی یک سرمایه گذاری مطمئن برای آینده صنعت حفاری به عنوان یک صنعت راهبردی در کشور است.

بهمنی تصریح کرد: اخلاق مداری، حفظ کرامت انسانی و اعتماد به یکدیگر از ویژگی‌های بارز کارکنان ملی حفاری است، ما خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و در مقابل نظام و مردم شریف ایران مسئولیت داریم و باید با روحیه جهادی در راستای استقلال صنعتی کشور تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر حضور و مشارکت فعال کارکنان در برنامه‌های پیش بینی شده، استفاده و بهره گیری از پتانسیل‌های موجود، نگاهی دانش محور جهت حل مشکلات و تنگنا‌ها و همچنین بر افزایش کارایی و کارآمدی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز