خبرگزاری کار ایران

سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری:

برای دفاع به میدان نمی رویم / سپاهان دفاع خوبی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۰۸۹

پیش بینی من یک بازی خیلی خوب است که تمرکز، چاشنی آن خواهد بود و هر دو تیم دارای بازیکنان یا کیفیتی هستند که می‌توانند در یک لحظه نتیجه را عوض کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: خوشحالم که فقط خط حمله سپاهان قوی است و خط دفاع خوبی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان در هفته پنجم لیگ بر‌تر اظهار داشت: خوشحالم که به شهر اصفهان آمده‌ایم و برابر سپاهان که تیمی خوب است بازی خواهیم کرد. همیشه به این باشگاه و تیم به خاطر کادر فنی خوبش احترام می‌گذاریم.

وی افزود: مشکلاتی که اوایل فصل داشتیم را پشت سر گذاشتیم و لحظه شماری می‌کنم که به مصاف سپاهان برویم.

اسکوچیچ در مورد محرومان و مصدومان تیمش در بازی امروز گفت: خوشبختانه مصدومیت ایمان موسوی تمام شده، اما بختیار رحمانی، آرش افشین و امید خالدی مصدوم هستند و ما را در این بازی همراهی نمی‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد بیان کرد: تیم خوبی را بستیم و امیدوارم بهتر بشویم، چند بازیکن دیگر نیز احتمالاً به تیم اضافه خواهیم کرد. هیچ وقت به فکر بازی تدافعی نیستیم. البته اگر سپاهان در بازی فردا بهتر بود و ۳ امتیاز را گرفت من خوشحال می‌شوم اما ما قصد داریم با حرکات تاکتیکی از ابتدا، بازی را تهاجمی آغاز کنیم.

وی در مورد پیش بینی‌اش از بازی امروز گفت: پیش بینی من یک بازی خیلی خوب است که تمرکز چاشنی آن خواهد بود و هر دو تیم دارای بازیکنان یا کیفیتی هستند که می‌توانند در یک لحظه نتیجه را عوض کنند.

وی در پاسخ به این سوال که ضعف دروازه‌بان فولاد و قدرت مهاجمان سپاهان را چطور ارزیابی می‌کند گفت: خوشحالم که فقط خط حمله سپاهان قوی است و خط دفاع خوبی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در مورد قرعه کشی جام حذفی و اینکه در یک سوی جدول تیم‌های قوی حضور دارند خاطرنشان کرد: آنچه که می‌دانم این است که در دو جبهه، هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا باید به صورت قوی ظاهر شویم اما در حال حاضر تمرکز ما روی بازی‌های لیگ است.

اسکوچیچ ادامه داد: ابزارهای لازم را برای کار با بازیکنانم بوجود آورده‌ام و تیم خوبی را ساخته‌ام. به هر حال من در فولاد به عنوان مسوول کادر فنی، جدید هستم و هیچ چیز را نمی‌شود یک شبه به دست آورد.

وی در پایان گفت: امیدوارم شاهد یک بازی خوب و تماشاگر پسند و از همه مهم‌تر جوانمردانه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز