خبرگزاری کار ایران

در آخرین روز از هفته دولت و با حضور بخشدار بندر امام؛

از خبرنگاران و کارمندان نمونه شهرداری و بخشداری بندر امام خمینی تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۸۵

کارمندان می توانند در رساندن جامعه به آرمان های خدمت رسانی نقش بسزایی داشته باشند.

در آخرین روز از هفته دولت، از کارمندان نمونه بخشداری و شهرداری بندر امام و همچنین از خبرنگاران این بندر استراتژیک تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، سید مهران رفیعی، بخشدار جدید بندر امام در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین خطاب به خبرنگاران گفت: ارتقاء بینش بخش عظیمی از جامعه، تحت تأثیر عملکرد خبرنگاران است.

وی افزود: جامعه هدف ما، تنها به مردم ایران ختم نمی شود، بلکه به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی، این هدف تمام امت اسلامی را شامل می شود.

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به کارمندان نمونه بخشداری و شهرداری بندر امام اظهار داشت: کارمندان می‌توانند در رساندن جامعه به آرمان های خدمت رسانی نقش بسزایی داشته باشند. و امیدواریم با ایجاد تعامل بین اصحاب رسانه و مسوولین، بتوانیم در خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه موفق باشیم.

در ادامه، محمد قنواتی، قربان درویشی، ذوالفقار شریعت، یابری محمدو رحمن کریمی، از خبرنگاران حاضر در این مراسم، نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص چگونگی ایجاد تعامل بمنظور پیشرفت این بخش عظیم صنعتی و تجاری بیان داشتند.

سپس جمعی از کارمندان حاضر نیز با تشکر از این اقدام شهرداری و بخشداری بندر امام، بر عزم جدی خود جهت ارائه خدمات بهتر به همشهریان تأکید کردند.

در پایان این مراسم، لوح تقدیر، دسته گُل و کارت هدیه به حاضرین اهداء شد.

اسامی جمعی از کارمندان نمونه به شرح زیر است.

کورش عالیپور، رضا بازدار، سهام پور، ابراهیم فلاحی، قاسم رضائیان، عبادی، عیدی، قائدی و تعداد دیگری که به دلایل کاری در این مراسم حضور نداشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز