خبرگزاری کار ایران

فرماندار شوش در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی تأکید کرد؛

لزوم نظارت جدی بر بوفه‌های مدارس

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۹۱۴

به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، نسبت به جمع آوری دست فروشان و دوره‌گردهای روبروی مدارس اقدام شود.

فرماندار شهرستان شوش در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان از موضوع سلامت به عنوان یکی از دغدغه‌های اساسی مسئولین یاد کرد و گفت: امروز موضوع سلامت و بهداشت مردم در سطح شهر‌ها و روستا‌ها یکی از دغدغه‌های اساسی مسئولین است که می‌بایست به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا نجاتی با اشاره به مسائل گریبانگیر مردم و شیوع انواع بیماری‌های خطرناک خواستار آموزش‌های خود مراقبتی و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌های مختلف شد.

«نجاتی» با اشاره به انتقال آلودگی و بیماری‌ها از طریق شکستگی لوله‌ها، از آبفا شهری و روستایی خواست تا بصورت جدی نسبت به رفع شکستگی لوله‌های آب اقدام کنند.

وی در ادامه خواستار بررسی دستگاه‌های کلرزنی شبکه‌های آبرسانی روستایی از سوی آبفای روستایی شد.

رییس شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان شوش با اشاره به نزدیک بودن فصل بازگشایی مدارس گفت: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، نسبت به جمع آوری دست فروشان و دوره گردهای روبروی مدارس اقدام شود.

وی بر نظارت جدی بر بوفه‌های مدارس تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز