خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان باغملک خبر داد:

طرح جمع آوری مرغ زنده در باغملک اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۱۷

تعداد ۱۸نفر از افرادی که اقدام به کشتار غیر مجاز مرغ زنده می‌کردند به مراجع ذیصلاح، جهت برخورد قانونی معرفی شدند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان باغملک با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از کشتار غیر مجاز مرغ زنده در سطح خیابان‌ها و معابر شهرستان، مراکز توزیع و عرضه مرغ زنده در این مناطق جمع آوری می‌شوند، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۸ مغازه که مبادرت به عرضه و کشتار غیر مجاز مرغ زنده می‌کردند، پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، داریوش ملک احمدی افزود: جلوگیری از فعالیت چنین مراکزی می‌تواند نقش به سزائی در حفظ و همچنین ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه ایفا کند.

ملک احمدی بیان داشت: در این راستا تعداد ۱۸ نفر از افرادی که اقدام به کشتار غیر مجاز مرغ زنده می‌کردند به مراجع ذیصلاح جهت برخورد قانونی معرفی شدند.

ملک احمدی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از عرضه و کشتار غیر مجاز مرغ زنده که بهداشت عمومی و محیطی جامعه را با مخاطراتی مواجه می‌کند، طرح جمع آوری اماکنی که مبادرت به کشتار غیر مجاز مرغ زنده می‌کنند با همکاری نیروی انتظامی و دامپزشکی به اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از این فروشندگان پس از تعطیلی مغازه ­های آن‌ها تغییر کاربری داده و به فروش مرغ کشتار روز بسته بندی شده و مورد تائیددامپزشکی روی آورده ­اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز