خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه کرامت؛

نمایشگاه بزرگ کتاب در امیدیه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۳۴

خرید کتاب‌های نمایشگاه، با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف انجام می‌شود که البته این درصد برای اعضای فعال کتابخانه تا ۵۰ درصد اعمال می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان امیدیه گفت: به مناسبت دهه کرامت، نمایشگاه کتابی با موضوعات متنوع در کتابخانه مشارکتی قدس شهرستان امیدیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امین اسلامی گفت: در این نمایشگاه بالغ بر ۳۰۰۰ نسخه کتاب در موضوعات مختلف قرآنی، مذهبی، روان‌شناسی، کلیات و فلسفه، کودک و ادبیات برای بازدید در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

وی افزود: خرید کتابهای نمایشگاه با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف انجام می‌شود که البته این درصد برای اعضای فعال کتابخانه تا ۵۰ درصد اعمال می‌شود.

در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و با تاکید بر معرفی آثار بومی، نویسندگان بومی شهرستان با ارائه آثار خود به این نمایشگاه و حضور همه روزه پاسخگوی سوالات علاقمندان به این آثار هستند.

اسلامی در ادامه گفت: درخلال برگزاری نمایشگاه، بروشورهایی در خصوص معرفی شبکه کتابخوانان حرفه‌ای(به آدرس www. booki. ir) و مسابقات آنلاین ویژه دهه کرامت در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است.

این نمایشگاه همه ساله در کتابخانه مشارکتی قدس و با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز