خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسوولین این شهرستان؛

نمایشگاه بزرگ کتاب دفاع مقدس در شوشتر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۸۶

این نمایشگاه با سه هزار عنوان کتاب در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر است.

با حضور امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی، نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در شوش‌تر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این نمایشگاه که با سه هزار عنوان کتاب در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است با عناوین مختلف قرآنی، مذهبی، روان‌شناسی، ادبیات و هنر از ابتدای هفته دفاع مقدس و به مدت ۲۰ روز آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز، با ۴۰ درصد تخفیف است.

حجت الأسلام والمسلمین سلیمانی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر، در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه با مثبت ارزیابی کردن محتوا و کیفیت کتب ارایه شده گفت: یکی از ویژگی‌های مثبت این نمایشگاه پرداخت و نگاه خاص به کتب معارف دین، کودک، نوجوانان و روان‌شناسی بوده که بسیار حائز اهمیت است.

حیدر نجفی، فرماندار شوشتر، نیز با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته جهت برپایی این نمایشگاه، از حضور مسئولین در شش شب جهت شرکت در اجرای نمایش به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

درهای نمایشگاه، از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ به روی علاقه مندان و فرهیختگان باز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز