خبرگزاری کار ایران

در سالن آمفی تاتر دانشکده علوم پزشکی؛

مراسم روز به‌ورز در شوشتر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۹۹

امروزه به وضوح می‌بینیم که نتایج عملکردهای صادقانه، شایسته، دلسوزانه و خودجوش به‌ورزان باعثکاهش میزان مرگ و میر کودکان زیر ۵ سال شده است.

مراسم روز بهورز در سالن آمفی تا‌تر دانشکده علوم پزشکی شوش‌تر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، فریدون فرهادی، سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی در این مراسم گفت: روز بهورز و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، همانگونه که در دوران پرافتخار دفاع مقدس مشاهده شد آن دوران با ایثارگری‌ها و دلاوری‌های رزمندگان جان برکف بسیجی، ارتشی، سپاهی و جهادگر و دیگر آحاد و اقشار انقلابی جامعه ایران اسلامی در خطوط مقدم مبارزه حق علیه باطل سبب ساز پیروزی پر افتخار فرزندان دلیر و غیور این مرز و بوم بر جبهه سر تا پا مسلح باطل و پوشالی رژیم بعثو متحدان غربی و شرقی‌اش گردید و با آن روحیه جهادی و ایثارگرانه‌شان، توانستند دستاوردهای پربرکت بسیاری به ارمغان بیاورند.

وی در ادامه افزود: با یک نگاه واقع بینانه می‌توان این برداشت را هم درباره سربازان گمنام جبهه بهداشت و درمان کشور داشت و در واقع سربازان و خط شکنان واقعی این جبهه بزرگ کسانی هستند به نام «به‌ورز» که طلایه دار و پیش قراول این میدان نبرد در جامعه ما هستند. این عزیزان با اهتمام به انجام و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی اولیه، باعثگسترش عدالت در دسترسی مردم اعم از همه اقشار فرادست و فرودست جامعه به خدمات حیاتی و ضروری سلامت از شهرهای بزرگ تا مناطق و روستاهای دوردست و صعب العبور شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه به وضوح می‌بینیم که نتایج عملکردهای صادقانه، شایسته، دلسوزانه و خودجوش بهورزان باعثکاهش میزان مرگ و میر کودکان زیر ۵ سال و به خصوص زیر یک سال و مادران باردار و کاهش فراگیر بیماری‌های مسری و واگیردار در بین جامعه شده است. آموزش‌های ارایه شده به مردم از سوی به‌ورزان عزیز باعثافزایش میزان سلامت خانواده‌ها و جامعه و کاهش موثر ابتلا به بیماری‌های عفونی و همچنین کاهش حوادثترافیکی و مسایل و مشکلات اجتماعی خانواده‌ها را سبب شده است.

سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر در انت‌ها، تقارن روز بهورز و آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح، گام‌های مفید و با ارزشی در ارتقاء سطح سلامت و بهداشت مردم کشورمان برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز