خبرگزاری کار ایران

با مضامین حماسه، تکریم شهداء، فرهنگ شهادت و ایثار؛

" نشست ادبی سُرودِ سُرخِ سپیده " در کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۸۴۹

در این رویداد ادبی شاعران خوزستانی اشعار خود را در رثای حماسه‌سازی و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس و به پاس قدردانی از شهدای عزیز و بزرگوار، قرائت کردند.

نشست شعرخوانی " سُرود سُرخ سپیده " با حضور جمعی از شاعران استان خوزستان در کتابخانه مرکزی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، روح الله خادمی رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان هدف از برگزاری این نشست را که با همکاری کتابخانه مرکزی و حوزه هنری استان خوزستان برگزار شد، تکریم شهداء، فرهنگ شهادت و ایثار در هفته دفاع مقدس برشمرد.

او گفت: این شب شعر در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی خوزستان با حضور جمعی از شاعران سرشناس و همچنین شاعران جوان استان برگزار شد.

خادمی افزود: در این رویداد ادبی شاعران خوزستانی اشعار خود را در رثای حماسه‌سازی و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس و به پاس قدردانی از شهدای عزیز و بزرگوار که ازجان خود در راه میهن عزیز اسلامی گذشتند قرائت کردند.

در این نشست، قاسم آهنین جان، فردین کوراوند، محدثه الماسی، مسعود ریخته گر، ایوب بختیاری، داوود زهیری، سید دانیال موسوی، سیما نقدی، فاطمه علایی، غلامعباس قل رومزی و… از جمله شاعرانی بودند که به شعرخوانی در وصف دلاوری‌ها و ایثارگری‌های همه شهدا و جانبازان و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی پرداختند.

لازم به ذکر است که کتابخانه مرکزی خوزستان در طول هفته دفاع مقدس برنامه های گسترده ای در حوزه ادبیات پایداری در نظر گرفته است که تعدادی از این برنامه ها اجرا شده و تعدادی نیز تا پایان هفته اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز