خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شادگان:

سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ شهرستان شادگان آغازشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۸۵۶

طرح سرشماری عمومی کشاورزی یکی ازطرح‌های مهم و اساسی برای برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات لازم جهت ده سال آینده است.

مراسم افتتاحیه و آغاز بکار عملیات میدانی سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ شادگان با حضور نعمت الله آلبوغبیش معاون فرماندار، حمید مطرودی رئیس جهاد کشاورزی و دیگر کارشناسان و مأموران سرشماری عمومی کشاورزی در محل نمازخانه جهاد کشاورزی شادگان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، نعمت الله آلبوغبیش در سخنانی در این مراسم بر ضرورت دقت و سرعت عمل در امر سرشماری و حضور به موقع مأموران درمحل های تعیین شده تأکید کرد و گفت: مأموران سرشماری اطلاعات، اعداد و ارقامی را که ثبت و ضبط می‌کنند حق انتشار آنها را به هیچ احدالناسی ندارند و کاملاً محرمانه خواهند بود.

معاون فرماندار شادگان افزود: طرح سرشماری عمومی کشاورزی یکی ازطرح‌های مهم و اساسی برای برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات لازم جهت ده سال آینده است و لازم است به موقع و با بهترین شکل ممکن اجرا شود.

او گفت: برای اطلاع رسانی عمومی، اقدامات لازم صورت گرفته و علاوه بر تشکیل همایش با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی، از طریق نصب بنر و پوستر و توزیع بروشور و… اطلاع رسانی کافی انجام شده و انشاءالله در مدت مقرر شده، عملیات اجرایی سرشماری در این شهرستان انجام شود..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز