خبرگزاری کار ایران

مدیر کنترل کیفیت و بهداشت آبفا خوزستان اعلام کرد:

پایش کیفی روزانه شبکه‌های توزیع آب شرب شهرهای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۹۹

۲۲ آزمایشگاه تخصصی در زمینه فیزیکی، شیمیایی، میکروبی و بیولوژی آب و فاضلاب با مرکزیت آزمایشگاه مستقر در آبفا خوزستان به عنوان معتمد محیط زیست کشور، کنترل کیفیت آب در شهرهای خوزستان را بر عهده دارند.

مدیر کنترل کیفیت و بهداشت آبفا خوزستان از انجام آزمایش‌های میکروبی، بیولوژیکی و آنالیزهای شیمیایی در تمام شهرهای استان بصورت روزانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، «ملک تاج اسکندری مکوند» با اعلام این مطلب افزود: نظارت بر بهداشت آب شرب، شامل دو بخش آزمایشگاه‌ها و کنترل کیفی ۵۶ شهر استان است که آنالیزهای شیمیایی، بیولوژیکی و میکروبی شهرهایی که آزمایشگاه ندارند در آزمایشگاه ستاد و سایر شهر‌ها خود آنالیزهای فیزیکی، شیمیایی، بیولوژی و میکروبی را انجام می‌دهند.

وی آبادان، خرمشهر، دزفول، ایذه، شوشتر، ماهشهر، بهبهان، امیدیه و سوسنگرد از جمله شهرهای مجهز به آزمایشگاه در سطح استان عنوان کرد.

اسکندری مکوند متذکر شد: آزمایشگاه اکثر شهرهای استان به دستگاه‌های کنترل دما، کلر، PH، TDS، هدایت سنج مجهز بوده و هدایت الکتریکی را خود انجام داده و ثبت می‌کنند.

عضو هیئت علمی دفتر تحقیقات و استانداردهای مهندسی آب وزارت نیرو با مطلوب خواندن کیفیت آب شرب تمام شهرهای استان از نظر بهداشتی و کیفی خاطر نشان کرد: مطلوبیت کلر باقیمانده و میکروبی اکثر شهر‌ها بیش از ۹۹ درصد و در برخی شهر‌ها نیز ۱۰۰ درصد است.

گفتنی است: ۲۲ آزمایشگاه تخصصی در زمینه فیزیکی، شیمیایی، میکروبی و بیولوژی آب و فاضلاب با مرکزیت آزمایشگاه مستقر در آبفا خوزستان به عنوان معتمد محیط زیست کشور، کنترل کیفیت آب در شهرهای خوزستان را بر عهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز