خبرگزاری کار ایران

با حضور مسوولین سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی؛

سالن تیراندازی در شهرک بعثت شهرستان ماهشهر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۲۳

سالن تیراندازی الماس با امکانات سخت افزاری کاملا مناسب و روزآمد، در مجموعه ورزشی خلیج فارس ساخته و آمادهٔ بهره برداری شده است.

سالن تیراندازی الماس، به مناسبت عید غدیر خم، با حضور تنی چند از مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان ماهشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، سالن تیراندازی الماس ویژه تیر اندازی با تفنگ بادی و تپانچه، که با حضور مدیران سازمان منطقه ویژه در مجموعهٔ هزار واحدی شهرک بعثت افتتاح شد.

براساس این گزارش، سالن تیراندازی الماس با امکانات سخت افزاری کاملا مناسب و روزآمد، در مجموعه ورزشی خلیج فارس ساخته و آمادهٔ بهره برداری شده است.

به گفته غلامرضا بهوندی، مسئول امور ورزش سازمان منطقه ویژه، کارکنان و خانواده‌های شرکت‌ها و نهادهای دیگر می‌توانند با هماهنگی قبلی و عقد قرارداد با این سازمان، از این سالن استفاده نمایند.

وی در مراسم افتتاحیه این سالن، افزود: این سالن پس از سالن تیراندازی شرکت پتروشیمی بندرامام و سالن ماهشهر، سومین سالن منطقه است که به لحاظ موقعیت، ساخت و امکانات از کیفیت مطلوبتری نسبت به دو سالن یاد شده برخوردار است.

این سالن با هماهنگی کار‌شناسان فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران ساخته شده و به لحاظ موقعیت، به سادگی در دسترس ساکنان محترم شهرک بعثت قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز