خبرگزاری کار ایران

جشن کودک و کتاب در شهرستان آغاجاری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۳۳

اجرای برنامه‌های مختلف شاد و متنوع از جمله نمایش عروسکی، مسابقه نقاشی، شعرخوانی و اجرای سرود، مسابقه هوش، قصه خوانی و قصه گویی و… از برنامه‌هایی بود که در این جشن اجرا شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری در جشن کودک و کتاب گفت: کودکان با کتاب وارد دنیای جدیدی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نرگس موقرپور گفت: جشن کودک و کتاب در شهرستان آغاجاری با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، هلال احمر و مهد کودک ستاره‌های روشن در کتابخانه عمومی شهید مدنی آغاجاری برگزار شد.

موقرپور افزود: در این جشن فضایی شاد و به یاد ماندنی برای کودکان این شهرستان به وجود آمد تا علاوه بر بازی، در فضای کتابخانه با کتاب و فواید آن آشنا شوند.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های مختلف شاد و متنوع از جمله نمایش عروسکی، مسابقه نقاشی، شعرخوانی و اجرای سرود، مسابقه هوش، قصه خوانی و قصه گویی و… از برنامه‌هایی بود که در این جشن اجرا شد.

موقر‌پور گفت: علاقه‌مند کردن کودکان به کتابخانه از برنامه‌هایی است که اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری همیشه در دستور کار خود قرار داده است. کودکان که آینده سازان ما هستند باید از سنین پایین با کتاب و کتابخوانی آشنا شوند و فرهنگ مطالعه در وجودشان نهادینه گردد. بخش کودک کتابخانه شهید مدنی با همکاری نهادهای مختلف برنامه‌هایی را به صورت مستمر برای کودکان اجرا می‌کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری گفت: با برگزاری جشن‌هایی اینچنین و حضور و استقبال بسیار خوب کودکان و خانواده‌های آن‌ها به فضای کتابخانه روح و انرژی بخشیده می‌شود. در این برنامه، غنچه‌های هلال احمر و اعضاء کتابخانه و نونهالان مهد کودک در کنار کتابداران و مربیان خود با فضای کتابخانه آشنا شدند و در فواید کتاب و کتابخانه برای آن‌ها سخنرانی شد.

وی در پایان تاکید کرد: کودکان با کتاب وارد دنیای جدیدی می‌شوند چرا که آن‌ها با اشتیاق در بخش کودک قرار گرفتند و با کتابهای مختلف آشنا شدند و هر آنچه را دیده بودند با نگاهی کودکانه به تصویر کشیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز