خبرگزاری کار ایران

فرماندار شوش دانیال خبر داد:

عملیات ترمیم نوارهای حفاری فاضلاب در سطح شهر شوش آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۱۱

باید به نحوی فعالیت کرد که مردم با مشکل روبرو نشوند و در این زمینه باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

فرماندار شهرستان شوش دانیال گفت: ‏کار ترمیم و آسفالت نوارهای حفاری فاضلاب در مناطق مختلف شهر شوش آغاز شد‏.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، «رضا نجاتی» در نشست مشترک با نماینده مردم شوش در مجلس و مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان، با بیان اینکه حفاری‌های گسترده برای اجرای طرح فاضلاب در شوش، تردد شهروندان را با مشکل مواجه کرده است افزود: در صورت ادامه این روند و شروع بارندگی در فصل پاییز، مشکلات شهروندان دو چندان می‌شود.

وی خواستار شتاب در تکمیل طرح شبکه فاضلاب این شهر به منظور پیشگیری از آبگرفتگی و بروز مشکلات بهداشتی برای مردم شد.

«نجاتی» با تاکید براینکه رضایتمندی مردم در اولویت نخست است اظهار داشت: باید به نحوی فعالیت کرد که مردم با مشکل روبرو نشوند و در این زمینه باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

فرماندارشهرستان شوش همچنین حل مشکل آب و فاضلاب طرح مسکن مهر، ترمیم نوار حفاری و حل مشکل آب مناطقی چون کوی سلمان فارسی، کوی دانیال و کوی ابوذر غفاری را از مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان خواستار شد.

مدیرعامل آب وفاضلاب استان خوزستان نیز در این نشست از تخصیص بیش ۲میلیارد و۵۰۰میلیون ریال جهت عملیات ترمیم نوارهای حفاری فاضلاب در سطح شهر شوش خبرداد و افزود: باتخصیص این مبلغ، ترمیم نوارهای حفاری، قبل ازماه محرم با کمک شهرداری شوش به اتمام خواهد رسید.

علی اکبر علیمرادی همچنین ازخرید و واگذاری یکدستگاه واترجت برای شستشوی خطوط جمع آوری فاضلاب شهری با قابلیت رفع انسداد و گرفتگیهای رسوبی و قطع ریشه گیاهان فاضلاب مسکن مهر شوش با مبلغ ۶ میلیارد ریال خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز