خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن ادبی بندر امام و ماهشهر:

مسولان در انتخاب رئیس اداره ارشاد ماهشهر مدبرانه رفتار کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۳۱

تغییر پیاپی روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر در سال‌های اخیر، باعثافت فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان شده است.

رئیس انجمن ادبی کار بندر امام و ماهشهر گفت: در سه سال گذشته، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر، ۳ رئیس را به خود دیده که این تغییرات باعثافت فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماهشهر، ذوالفقار شریعت افزود: جمعیت حدود ۵۰۰ هزار نفری ماهشهر و بندر امام و شهرک‌های اطراف و همچنین وجود قومیت‌های مختلف ساکن در این منطقه با تنوع فرهنگی از یک طرف، و وجود صنایع عظیم صنعتی و تجاری که باعثسرازیر شدن جویندگان کار از سایر استان‌های کشور به این منطقه شده، از طرف دیگر، وضعیت ویژه‌ای را به این منطقه داده است.

وی گفت: حدود یکماه است که «الهی» رئیس سابق این اداره، به سازمان مطبوع خود برگشته و هنوز جانشینی برای وی معرفی نشده است که همین مسأله باعثافت فعالیت‌های فرهنگی و هنری شده است.

شریعت ادامه داد: برای جبران عقب افتادگی‌ها و همچنین برنامه ریزی‌های کوتاه و بلند مدت، نیاز است تا مسوولین مربوطه هرچه سریع‌تر، نسبت به معرفی فردی با تجربه و دارای کارنامهٔ موفق در این حوزه، سکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر را به دست بگیرد.

این شاعر و پژوهشگر ادبی گفت: پیشنهاد می‌کنم اداره کل ارشاد خوزستان، جهت انتخاب فردی از هر جهت مناسب و آشنا به منطقه، قبل از هر گونه تصمیمی، با فعالین عرصه‌های فرهنگی و هنری شهرستان نیز رایزنی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز