خبرگزاری کار ایران

درهفته پست برگزار شد؛

برنامه‌های متنوع ادارات پست شهرستانهای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۰۰

ادارات پست شهرستانهای حمیدیه، شادگان، شوش، شوش‌تر، سوسنگرد، باغملک، رامهرمز و مسجد سلیمان با ارسال گزارشات خود، دارای عملکرد مطلوبتری بوده‌اند.

ادارات پست شهرستانهای استان خوزستان در هفته پست برنامه‌های متنوعی را در راستای گرامیداشت این هفته و روز جهانی پست اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ادارات پست شهرستانهای خوزستان با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت هفته پست و همچنین معرفی خدمات و توانمندیهای پست در سطح جامعه، اقدام به برگزاری مراسمی چون دیدار با مقامات شهرستان از جمله فرمانداران و امام جمعه شهرستان‌ها، مصاحبه‌های تلویزیونی و مطبوعاتی، غبار روبی از مزار شهدا و دیدار با خانواده همکاران متوفی پست، حضور کارکنان در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه و سخنرانی رییس اداره در این روز، برگزاری نمایشگاه تمبر، آموزش نحوه استفاده از خدمات پستی به دانش آموزان مدارس و بازدید آنان از مراحل عملیات پستی، رژه ناوگان پستی و برگزاری مراسم ویژه روزجهانی پست کردند.

در بین این ادارات، ادارات پست شهرستانهای حمیدیه، شادگان، شوش، شوش‌تر، سوسنگرد، باغملک، رامهرمز و مسجد سلیمان با ارسال گزارشات خود دارای عملکرد مطلوبتری بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز