خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار شوش دانیال؛

کارگروه حفاظت کیفی رودخانه‌های کارون و دز تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۲۲

همه دستگاه‌ها موظف هستند تا درباره حفظ و نگهداری و رفع آلاینده‌ها در حریم رودخانه‌ها اقدامات لازم و اساسی را انجام دهند.

فرماندار شهرستان شوش دانیال، گفت: بخش‌های صنعت، کشاورزی و شرب نیاز مبرم به آب دارند و بدون آب نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا نجاتی، در نشست کارگروه حفاظت کیفی رودخانه‌های کارون و دز که در محل این فرمانداری تشکیل شد از اهمیت آب و منابع آبی به عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در سطح جهان مطرح است یادکرد، و افزود: منابع آبی به عنوان یک امانت در دست ما می‌باشند که باید در حفظ و نگهداری آنها کوشا بود.

نجاتی تصریح کرد: متأسفانه برداشت‌های بی‌رویه از منابع آبی، ساخت حوضچه‌های پرورش ماهی غیر استاندارد و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم رودخانه‌ها، بزرگ‌ترین تأثیر را در جهت ضربه زدن به منابع آبی وارد می‌آورند.

فرماندار شهرستان شوش افزود: همه در قبال نگهداری از منابع آب مسئول می‌باشیم و می‌بایست در جهت پویایی استان و شهرستان، این منابع به خوبی حفظ و نگهداری شوند.

وی گفت: حفاظت از منابع رودخانه‌ها نباید با نگاه بخشی باشد و باید به صورت فرامنطقه‌ای به این مسئله مهم توجه شود تا شهرستانهای پایین دست رودخانه‌ها از منابع آبی سالمی برخوردار شوند.

«نجاتی» خواستار بازنگری در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها شد و از برخورد مراجع قضایی در این خصوص با متخلفین خبر داد.

فرماندار شهرستان شوش گفت: همه دستگاه‌ها موظف هستند تا در خصوص حفظ و نگهداری و رفع آلاینده‌ها در حریم رودخانه‌ها اقدامات لازم و اساسی را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز