خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته کتاب صورت می‌گیرد؛

بهره برداری از بخش پژوهش کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۵۸

در این بخش پژوهشگران و محققین شهرستان علاوه بر دستیابی به امکانات مورد نیاز مانند، اینترنت، منابع، نرم افزار‌ها و… می‌توانند به صورت گروهی به تحقیق و پژوهش بپردازند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل از بهره برداری از بخش پژوهش کتابخانه عمومی شهیدان اسلام در هفته کتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ابوذر اکبری نیا گفت: در هفته کتاب امسال برنامه‌های متنوع و خوبی را با توجه به نیاز مردم شهرستان در نظر گرفته‌ایم که از جمله این برنامه‌ها، برگزاری آئین بزرگداشت هفته کتاب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خواهد بود.

وی افزود: تجلیل از مسئول کتابخانه و کتابداران، تجلیل از اعضای نمونه کتابخانه، تجلیل از اهدا کنندگان کتب و منابع اطلاعاتی، تقدیر از مادران و بانوان خانه دار عضو فعال کتابخانه، تقدیر از خردسال‌ترین و مسن‌ترین عضو کتابخانه، تقدیر از بازنشستگان عضو کتابخانه و تقدیر از یاوران همیشه همراه کتابخانه نیز از دیگر برنامه‌های هفته کتاب می‌باشد.

اکبری نیا در ادامه بیان داشت: دعوت از اعضا کتابخانه به همراه خانواده برای بازدید از کتابخانه بمنظور آشنایی و ارتباط بیشتر و بهتر، برگزاری کلاسهای قصه خوانی ویژه کودکان با حضور خانواده‌ها و برپایی آیین اهدا کتاب از سوی مردم به کتابخانه در محل نماز جمعه نیز جزء برنامه‌های این اداره می‌باشد.

دیدار کتابدران با امام جمعه، فرماندار و شهردار و شورای شهر نیز در برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قرار دارد.

اکبری نیا در پایان گفت: مهم‌ترین برنامه در هفته کتاب، افتتاح بخش پژوهش کتابخانه شهیدان اسلام هفتگل می‌باشد که در این بخش، پژوهشگران و محققین شهرستان علاوه بر دستیابی به امکانات مورد نیاز مانند، اینترنت، منابع، نرم افزار‌ها و… می‌توانند به صورت گروهی به تحقیق و پژوهش بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز