خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:

تجربیات بازنشستگان، سرمایه‌های عظیمی برای تحقق اهداف است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۴۹

برای افزایش حقوق و دستمزد پرسنل از طریق راهکار‌های قانونی و بهره‌گیری از مصوبات مختلف اقدام کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تجربیات بازنشستگان، سرمایه‌های عظیمی برای تحقق اهداف پیش روی ماست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نصراله دهقانی با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی از تجربیات بازنشسته‌های اظهار داشت: ۷۱ نفر از نیروهای شاغل در راه و شهرسازی خوزستان به تازگی به افتخار بازنشستگی نایل شده‌اند که سرمایه‌های عظیمی برای تحقق اهداف پیش رو به شمار می‌آیند.

وی با اشاره به ایام سوگواری ماه محرم و تسلیت این ایام اظهار داشت: مقرر شده بود که در مراسمی با شکوه از خدمات شما در دوران خدمت تجلیل شود اما با فرا رسیدن ایام سوگواری سید الشهداء مناسب دیدیم این مراسم را همراه با قرائت زیات عاشورا برگزار کنیم.

دهقانی ضمن تقدیر از تلاش و خدمت صادقانه بازنشستگان اظهار داشت: مهم این است که خود افراد وقتی به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند از دوران خدمت و عملکرد خویش راضی باشند که این مهم رضایت خداوند را هم به همراه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به امکانات و تجهیزات بدو خدمت بازنشستگان گفت: ضروری است برای نیرو‌های جوان که در ابتدای راه هستند از امکانات و تجهیزات آن دوران که تازه مشغول کار شدید سخن بگویید تا در مقایسه با شرایط امروز به مشقت‌ها و سختی‌های کار شما پی ببرند.

دهقانی تصریح کرد: عزیزانی که امروز به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند مرارت‌های دوران دفاع مقدس و تلاش‌های دوران سازندگی را با تمام وجود لمس کرده‌اند.

وی در ادامه خطاب به دیگر کارکنان حاضر در جلسه نیز گفت: برای افزایش حقوق و دستمزد پرسنل از طریق راهکار‌های قانونی و بهره گیری از مصوبات مختلف اقدام کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

دهقانی اضافه کرد: باید از تجربه‌ها و تخصص این افراد در راستای خدمت و بالا بردن بهره وری استفاده کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: باید تجربه‌های نسل گذشته به نسل جدید منتقل شود که در این زمینه با بازنشسته‌ها در نشست‌های مختلف همفکری می‌شود.

در پایان این آیین، به ۷۱ نفر از کارکنان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان که به افتخار بازنشستگی نائل شدند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز