خبرگزاری کار ایران

به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع)؛

همایش شیرخوارگان حسینی در شوشتر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۴۲

این همایش همه ساله توسط کانون فرهنگی هنری امام حسین و در مسجد امام حسین(ع) با همکاری گروه تعزیه وابسته به انجمن نمایش شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

در سالروز شهادت حضرت علی اصغر(ع)، به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) در فرهنگ شهر شوشتر، همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، یکی از مراسم بسیار باشکوه در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، روایت و به تصویر کشیدن شهادت شش ماههٔ کربلا علی اصغر(ع) است.

وی گفت: شهادت حضرت علی اصغر(ع) مصداق بارز و برجسته‌ای از تظلم خواهی در دنیا و در راستای ترویج دین اسلام عنوان کرد.

وی افزود: امام حسین و خانواده‌اش به خاطر احیای امر به معروف و نهی از منکر که سنتی الهی است و نیز ایستادگی در برابر ظلم و جور، دست به مبارزه علیه طاغوت زمان خویش زدند.

بهرامی گفت: خوشبختانه این همایش باشکوه در سراسر ایران با شور و جمعیت زیادی برگزار می‌گردد و امسال نیز شاهد حضور گسترده تری در نقاط مختلف شهر و استان بودیم.

این همایش همه ساله توسط کانون فرهنگی هنری امام حسین و در مسجد امام حسین(ع) با همکاری گروه تعزیه وابسته به انجمن نمایش شهرستان شوشتر برگزار می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز