خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته کتاب در آبادان؛

مسابقه پیاده روی عاشورائیان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۲۷

مسابقه پیاده روی عاشورائیان در شهرستان آبادان از کتابخانه عمومی شهید حداد عادل تا کتابخانه عمومی فرهنگ در روز پنج شنبه مورخ ۸/۲۹ / ۹۳ برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان گفت: به مناسبت بیست و دومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مسابقه پیاده روی عمومی عاشورائیان در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، احمدرضا دشت افکن گفت: مسابقه پیاده روی عاشورائیان در شهرستان آبادان از کتابخانه عمومی شهید حداد عادل تا کتابخانه عمومی فرهنگ در روز پنج شنبه مورخ ۸/۲۹ / ۹۳ برگزار می‌شود.

وی از ورزش و مطالعه به عنوان دو امر لازم برای سلامتی جسمی و روحی یاد کرد و با یادآوری سخنان معصومین(ع) و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیّت ورزش و مطالعه افزود: همه اقشار جامعه باید این دو مقوله را به عنوان دو اصل پیشرفت در زندگی بپذیرند، چرا که تحرک در زندگی انسان‌ها موجب نشاط اجتماعی می‌گردد که شادابی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

دشت افکن گفت: برگزاری مسابقه اطلاعات عمومی از وقایع عاشورا و اهدای جایزه به پاسخ های صحیح، اهدای کتاب با موضوع محرم و عاشورا، اجرای برنامه مداحی و سینه زنی برای سرور شهیدان در پایان مسابقه پیاده روی با حضور مداحان بزرگ شهرستان و… نیز جزء برنامه‌های جانبی این مسابقه بزرگ شهرستان خواهد بود.

وی در ادامه به دیگر برنامه‌های هفته کتاب اشاره کرد و گفت: برگزاری آئین بزرگداشت هفته کتاب و تقدیر از خادمان حوزه کتاب و کتابخوانی، برگزاری ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی، اطلاع رسانی در خصوص هفته کتاب در شهرستان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، بازدید اقشار مختلف از کتابخانه‌های عمومی شهرستان و… نیز جزء برنامه‌های این شهرستان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز