خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست استان خوزستان در جلسه ارزیابی عملکرد:

راه‌اندازی ۳ سرویس و ۲۰ خدمت جدید، از تعهدات پست خوزستان است

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۲۷۲

جلسات ارزیابی عملکرد ادارات پست شهرستانهای استان خوزستان در چهار گروه و طی چهار روز در اداره کل پست استان خوزستان برگزار شد.

عملکرد ادارات پست شهرستانهای استان خوزستان طی چهار روز و با حضور روسای ادارات پست شهرستانهای استان در چهار گروه مورد ارزیابی قرار گرفت و مسایل مربوطه در سه حوزه مدیریت، امورپستی و مالی و اداری با برگزاری نشست‌ها در این سه حوزه مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیرکل پست استان خوزستان در این جلسات ضمن ارائه گزارش جلسه با هیأت مدیره، رضایت و ابلاغ تقدیر مدیرعامل از اداره کل پست استان خوزستان به تشریح وضعیت فعلی شرکت پست و اقدامات صورت گرفته تا رسیدن به این وضعیت ثبات پرداخت.

مهران حموله گفت: شرکت پست در پایان سال گذشته به عنوان یک شرکت ورشکسته باید مطابق ماده ۱۴۱ قانون تجارت عمل می‌کرد که با تلاش مسئولین امر، فرصت تغییر ساختار یافت و در سه بخش فنی، نیروی انسانی و اقتصادی موفق به اجرای این تغییر شد و اثبات کرد که اگر زیانهای انباشته گذشته پرداخت شود این شرکت می‌تواند به سودآوری برسد.

مدیرکل پست استان خوزستان تغییر ساختار فنی را تغییر خطوط ارتباطی و مبادلاتی و افزایش این خطوط، تغییر ساختار نیروی انسانی را ادغام ادارات، کوچک سازی ستاد و عدم جذب نیروی انسانی و تغییر ساختار اقتصادی را در ساماندهی قرارداد‌ها، حذف قراردادهای زیانده و تعریف خدمات جدید و ارزش افزا عنوان کرد.

وی با اعلام مرحله گذار شرکت از بحران، به تشریح برنامه‌های شرکت پست پرداخت و تصریح کرد: این برنامه‌ها با سه زمانبندی کوتاه مدت با رویکرد بهبود، میان مدت با رویکرد تثبیت و بلند مدت با رویکرد تحول و رشد تدوین شده است که در حال حاضر ما مرحله دوم را پشت سر گذاشته‌ایم و برای موفقیت و رشد باید همه، همگام با سیاست‌های شرگت گام برداریم و تفکر خود را از اداره دولتی به شرکتی تغییر دهیم.

حموله به قانونمند سازی پرداخت اضافه کار و در نظر گرفتن سبدهای رفاهی به عنوان اهرم افزایش کارایی در کارکنان اشاره کرد و خواستار رعایت عدالت در این پرداخت‌ها و شفاف سازی آن برای کارکنان شد و افزود: کیفیت مهم‌ترین مقوله ما در شرکت پست است و آموزش نیز در کنار آن از دغدغه‌های اصلی است که باید تدوین مباحثآموزشی بر اساس نیازهای موجود صورت گیرد.

مدیرکل پست خوزستان ضمن تاکید بر بهنگام سازی هرچه سریع‌تر کدپستی، به رشد ۵۷ درصدی درآمد و راه اندازی سه سرویس و بیست خدمت جدید به عنوان تعهدات پست خوزستان تا پایان آذرماه جاری اشاره کرد و آن را با تلاش مستمر، نظارت روزانه و همفکری کارکنان امری دست یافتنی خواند.

وی همچنین با تشریح وضعیت فعلی استان در بین استانهای دیگر، جایگاه واقعی اداره کل پست استان خوزستان را در رتبه‌های اول کشور دانست و دستیابی به رتبه‌های نخست و حفظ جایگاه فعلی را منوط به ادامه این تلاش‌ها و افزایش کیفیت در استان خوزستان دانست.

حموله سخنان خود را با تاکید بر اهمیت راه اندازی سرویس پست مالی و همچنین رشد و نظارت بر سرویس‌های ارزش افزایی چون پست ویژه، خدمات الکترونیکی و TLS به پایان برد.

این جلسات در دو حوزه امور پستی و مالی و اداری نیز ادامه داشت و با بررسی وضعیت ادارات پست شهرستان‌ها و تعیین مصوبات اجرایی به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز