خبرگزاری کار ایران

به ریاست فرماندار؛

اولین جلسه شورای ورزش رامشیر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۵۲

شهرستان رامشیر با وجود ۱۳ هیئت ورزشی می‌تواند بسترهای لازم را به منظور رشد و بالندگی بیش از پیش ورزش فراهم نماید.

اولین جلسه شورای ورزش رامشیر به ریاست فرماندار و با حضور کلیه اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه، فرماندار رامشیر با بیان اینکه شکوفایی ورزش می‌تواند در ایجاد نشاط و شادابی در میان نوجوانان و جوانان موثر باشد گفت: شهرستان رامشیر با استعدادهای درخشانی که در عرصه ورزش دارد همواره می‌تواند از شهرستانهای افتخار افرین چه در عرصه ملی و چه در عرصه بین المللی باشد.

سعید فیوضی اظهار داشت: شهرستان رامشیر با وجود ۱۳ هیئت ورزشی می‌تواند بسترهای لازم را به منظور رشد و بالندگی بیش از پیش ورزش فراهم نماید.

وی با بیان اینکه شهرستان رامشیر به ویژه در ورزش‌های رزمی در استان و کشور حرفی برای گفتن دارد و باید تمام تلاش خود را برای استعدادیابی بکار گیریم گفت: ادارات شهرستان نیز باید در جهت کمک به نوجوانان و جوانان ورزشکار به عنوان حامیان مادی و معنوی فعالیت نمایند.

در ادامه حسینوند رئیس اداره ورزش و جوانان و تعدادی از دست اندرکاران عرصه ورزش به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.

گفتی است ورزشکارانی همچون فرشاد عربی در رشته ووشو، اسماعیل شریفات و امید خالدی از بازیکنان لیگ بر‌تر فوتبال از این شهرستان فعالیت ورزشی خود را آغاز نموده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز